قرار دادن مطالب پشت سر هم در یک خط

بازم یه لیست ایمیل داشتم، که ایمیل ها پشت سر هم قرار داشت و برای درون ریزی تو اکسل باید هر ایمیل تو یک خط باشه
برای اینکه هر ایمیل تو یک خط قرار بگیره بصورت زیر عمل کردم

word-1

1- ابتدا Ctrl+F رو زدم تا پنجره Find باز بشه، سپس از پنجره Find تب Replace رو انتخاب کردم، تو فیلد Find what کاراکتری رو که بعد از هر ایمیل اومده رو وارد کردم، سپس روی More کلیک کردم تا بخش تنظیمات نمایان بشه، بعد تو فیلد Replace with کلیک کردم و روی دکمه Special کردم و گزینه Manual Line Break رو انتخاب کردم.

word-2

word-3

2- در آخر روی Replace All کلیک کردم و نتیجه …

word-4

8 پاسخ to “قرار دادن مطالب پشت سر هم در یک خط”

  1. farshad Says:

    با سلام
    من شما رو لينک کردم
    در صورت تمايل ما را با نام کار20موبايل لينک کنيد

  2. مهدی Says:

    سلام
    وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم
    خوشحال میشم بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم
    آمارم بالای ۸۰۰۰ و پیج رنکم ۳
    ممنون

  3. محمد Says:

    سلام اشعه جان خوبی این مطلب خیلی عالی بود و خیلی هم به درد من می خورد ممنون…
    راستی من اگه یه لیست ایمیل های ایرانی بخوام از کجا باید گیر بیار…
    ممنون می شم پاسخم رو همین جا بدید تا بیام ببینم…
    موفق باشید…
    یا حق…

  4. Ali Says:

    سلام آقا مهدی . آپدیت که نمی کنی . زیر آبی میای زیر آبی هم میری . این قالب را زحمتش می کشی . چطوری ها می تونی کار ما رو راه بندازی .
    ممنون

  5. اندیشمند Says:

    سلام دوست خوبم . مایل به تبادل لینک هستی

  6. وحید Says:

    اگر با تبادل لینک موافقی
    منو با این نام
    ژورنال آنلاین لباس
    لینک کن که لینکت کنم
    آمارم بالای 4000 و پیچ رنکم 3
    خوشحال میشم

  7. namnamir Says:

    ممنون.
    ايده‌ات جالبه.

  8. m0jtaba Says:

    سلام یه سفارش مرتب کردن قالب وردپرس داشتم واستون . با من تماس بگیرید
    09169358339 یا شماره تماستون رو ایمیل کنید.

پاسخی بگذارید

