ذخیره تصویر در فیلکر

تو پادگان بودم، که یهو جرقه زد.

مشکلی که تو فیلکر هست، اینه که مستقیم نمی تونی تصویر رو ذخیره کنی و باید غیره مستقیم این کار رو بکنی، مشکلیم که داره اینه که وقتی تصویر رو ذخیره میکنی، به جای فایل اصلی یه فایل gif رو ذخیره میکنی.

تصمیم گرفتم که براش یه css بنویسم که فایل gif رو نمایش نده، اما قبلا یکی به فکرش رسیده بوده و این کارو کرده بود.

برای این که بتونید از این استایل استفاده کنید، باید یکی از افزونه های Stylish یا Greasemonkey رو داشته باشید.

+ دریافت استایل

جرقش تکراری بود.

برچسب‌ها: , ,

14 پاسخ to “ذخیره تصویر در فیلکر”

  1. محمدعلی Says:

    به به ! آقا مهدی شما کجا اینجا کجا ؟! خوش اومدی … :d

  2. مهدي Says:

    ممنون
    از قسمت نمیشه فرار کرد :دی

  3. lukadium Says:

    فکر کنم این مشکل فلیکر نیست.از عمدآ برای حفظ کپی رایت عکسها جلوی Save کردنو اینجوری میگیره.

  4. مهدی Says:

    اینو میدونم که برای حفظ کپی رایت ! :دی
    این برای من که بخوام تصویر و ذخیره کنم مشکله !

  5. مهدی Says:

    Bandwidth Limit Exceeded

  6. lukadium Says:

    اینجا روشهای مختلف ذخیره کردن عکسهای فلیکر را یاد داده:
    http://doc.infosnel.nl/flickr_photo_download.html

  7. آزاد Says:

    با سلام خدمت دوست محترم
    با عرض قبولی طاعات و عبادات شما یک خواهش داشتم . می خواستم بدانم شما می توانید یک قالب را که برای بلاگفا است برای ورد پرس ترجمه کنید . تشکر اگر این کار را برایم انجام دهید
    با تشکر

  8. 1irani Says:

    سلام حاج مهدی
    راست میگن دنیا خیلی کوچیکه اما فکر نمی کردم انقدر کوچیک شده باشه…..
    فکر نمی کردم اومده باشی روی وردپرس اما Xray فقط تویی و بس.
    خوشحال شدم که اینجا دیدمت. فکر کنم اینجا رو برای روز مبادا راه انداختی 😀

  9. pooya Says:

    مطالبتون آموزنده است خوشحال ميشوم تبادل لينک داشته باشيم

  10. مهدي Says:

    یک ایرانی :
    سید جان دنیا کوچیک نیست، این ارتباط های ماست که کوچیکه ! دنیا خیلی هم بزرگه
    تو هم بیا

  11. adehghani Says:

    سلام. من يه روش رو امتحان كردم كه ميگم.
    روش شما رو امتحان نكردم . در واقع حلشو هم ندارم.
    افزونه اي رو كه در پست http://adehghani.wordpress.com/2007/10/01/batchdownload-images/ نوشتم نصب كردم و روي عكس داخل فليكر راست كليك كردم و گفتم BatchDownload All images .
    همين

  12. لینکهای امروز 10 مهر 1387 (88 لینک) « لینکهای داغ از سراسر وب Says:

    […] 5- ذخیره تصویر در فیلکر […]

  13. معرفی افزونه ها و ترفندهای فایرفاکس (54 لینک) « لینکهای داغ از سراسر وب Says:

    […] 47- ذخیره تصویر در فیلکر […]

  14. معرفی افزونه ها و ترفندهای فایرفاکس (54 لینک) | night media Says:

    […] ۴۷- ذخیره تصویر در فیلکر […]

پاسخی بگذارید

