زلزله حوالي قم

داشتم تو گوگل ريدر مطالب وبلاگ هاي مورد علاقه ام رو مي خوندم كه يهو ديدم مانيتور جلوم داره ملق مزنه، تا اومدم به خودم بيام، برم زير چارچوب در زلزله تموم شده بود و ما زنده مانديم !
من موندم چرا يه عدده هر موقع اتفاقي ميوفته و اون اتفاق توي روز خاصي اتفاق مي يوفته اون اتفاق رو ميزارم به اسم اون روز خاص، مثلا همين زلزله مصادف بود با شهادت حضرت فاطمه، طرف برگشته ميگه : به احترام عزاداراي حضرت فاطمه خدا اين بلا رو از مردم تهران دفع كرد، حالا اگر تو اين روز تلافات مياديم ميگفتن، مردم تو اين روز رقصيدن و شادي كردن، خدا هم بلا نازل كرده !

همچنان پس لرزه ها ادامه دارد…

2 پاسخ to “زلزله حوالي قم”

  1. علی Says:

    منم تو سرور داشتم آنلاین گیم بازی می کردم که یهو دیدم میز کامپیوتر داره از جا کنده میشه اول گفتم توهمات بازی کردن زیاد است بعد دیدم نه ملت دارن میریزن بیرون تو کوچه ها ما هنوز گیج و میج داریم گیم بازی می کنیم تا به خدا اومدم زلزله تموم شد و من تازه ترسیده بودم .

  2. بهزاد عبدی Says:

    اقا سلام علیکم…
    حسب الامر جنابعالی فوتو بلاگ رو دو سوته راه اندازی کردیم…
    پیشنهادات شما را با کله می پذیریم…
    قربان شما…
    بهزاد

پاسخی بگذارید

