سيزده روز مرخصي

طبق برنامه يك روز قبل از اعزام به محل پذيرش خدمت سربازي رفتم، تا رفتم تو يه برگه دستم داد كه روش نوشته بود، سرباز مجاز است به مدت 13 روز از تاريخ 85/10/18 تا پايان روز 85/10/30 از مرخصي استفاده نمايد، طرف گفت اين 13 روز از طول خدمت شما كم ميشه، پس يعني من الان در حال خدمت هستم.

پس فعلان هستم

4 پاسخ to “سيزده روز مرخصي”

  1. پرهام Says:

    زود ميگذره ، چشم به هم بزني ميگذره …

  2. جواد Says:

    سلام
    زنده باد هر چی سربازه مام میهن
    ار اینکه 13 روز دیگه پیشمون هستی خوشحالم.
    موفق باشی مهدی جان

  3. رحمان Says:

    منم مثل تو الان سربازم.اعزامی 18/6/85. الان کجایی؟

  4. روح الله Says:

    سلام
    به وبلاگ من سر بزن و نظرت را بگو. من در وبلاگم به بيست و پنج دليل براي حذف اجباري بودن سربازي اشاره كرده ام و اسامي 67 كشوري كه سربازي را ندارند آورده ام.

    http://www.nezam-vazifeh.persianblog.com/

پاسخی بگذارید

