PDF Creator

مدتي بود دنبال يك PDF Creator خوب مي گشتم كه بالاخره PrimoPDF رو پيدا كردم

با نصب اين برنامه يك Printer مجازي با نام PrimoPDF تو قسمت Printers and Faxes به پرينتر هاي شما اضافه ميشه !

روش استفاده خاصي نداره، فقط كافيه زماني كه مي خواهيد از يه صفحه PDF بسازين، هنگام پرينت گرفتن PrimoPDF رو انتخاب كنيد

* اين نرم افزار كاملا رايگان ميباشد.

5 پاسخ to “PDF Creator”

  1. مانی Says:

    من از pdf995 استفاده می کنم، مخصوصا برای متن های فارسی فوق العاده است.

    با نشون دادن تبلیغ رایگانه.

  2. شرتو Says:

    اتفاقا من به چنین برنامه‌ای احتیاج داشتم. راستی شیر آب چه ربطی به چراغ آشپزخونه داره؟!!

  3. بهزاد عبدی Says:

    سلام… حالا من پیشنهاد می کنم PDF995 رو هم تو گوگل سرچ کنی… مطمئن باش پشیمون نمیشی!

  4. milad Says:

    salam
    kheily vaght bod donbale ye hamchin chizi migashtam,harchi cd hamo ziro ro mikardam chize khobi giram nemiomad.mamnoun
    (;

  5. milad Says:

    آدرس دانلود صحیحش هم اینه:
    http://www.primopdf.com/downloads/freeprimopdfsetup.exe

پاسخی بگذارید

